19 Şubat 2014 Çarşamba

2. KK Blog Turu: Sen Benim Diğer Yarımsın- Holly Bourne



İkinci blog turumuzdan hepinize merhaba!

Zaman ne kadar çabuk geçti de ikinci turumuza geldik, anlamadım. Ama bu sefer çok tatlı bir kitabı inceliyoruz ve bize bu konuda yardım eden Parodi'ye teşekkür ederim :)

Sen Benim Diğer Yarımsın nam-ı diğer Soulmates Holly Bourne'un ilk kitabı. Biz tur olarak sevdik, beğendik. Umarım sizinde hoşunuza gider ^^

Çok uzatmadan başlayayım, ha, ne dersiniz? 


KİTAP HAKKINDA:



Orjinal adı: Soulmates                 Tür: Romance, Genç yetişkin, paranormal   Yayın evi: Parodi                     Goodreads puanı: 3.70/5                                                            
Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip âşık olduklarında… İşte o zaman, toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur… 

Zarlar atılır, yıldızlar kesişir; ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm; engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin?
         
                  

"Gerçek aşkın karşısında kim durabilir?"


Evet, bu turda görevim okurken dinlenebilecek şarkılardı. Ama öncelikle bir yorumumu okuyun sonra şarkıları dinlersiniz ;) - Ya da önce şarkıları dinleyin. Veya yorumu okurken şarkıları dinleyin. İstediğinizi yapmakta özgürsünüz :D- 

Direk konuyu anlatayım sonra düşüncelerime geçeriz. 

Poppy 17 yaşında normal bir kızdır. Aynı zamanda panik atak hastasıdır. Lizzie, Amanda ve Ruth'tan oluşan bir arkadaş grubu vardır ve aşka inanmamaktadır. Bunu bize ilk sayfada hatta önsözde zaten anlatıyor. Ona göre aşk kimyadan, biyolojiden ve hormonlardan ibaret. (Aynı benim gibi düşünüyor kısaca)

Tabii sonradan Noah'yla tanışıyor ve bütün bu laflarını bir güzel yiyor. (Umarım, bende kendi laflarımı yemem :D) Noah'ın bir rock grubunda gitarist olduğunu da belirteyim. Ve ilişkileri ilk başlarda biraz gergin olsa da sonradan çıkmaya başlıyorlar. Kitapta da 450 belki 470'e kadar da bu tatlı ilişkileri anlatılıyor. Sonradan gelişen olaylarla da hiçte klişe olmayan bir son geliyor. 




Konu spoilersız şekliyle böyle ama belli bir bölümden sonra işin paranormal kısmını da keşfetmeye başlıyoruz. Bunu da burada söylemek istemiyorum. Okudukça tahmin edebilirsiniz belki ;)

Yorumla devam edersem:

Normalde romantik film ve kitapları severim. Ama nedense bu aralar konusu aşk olan kitaplardan kaçınıyorum. Kızların hareketleri falan çok saçma geliyor. Şu an ve görünüşe göre gelecekte de favorilerim, kick-ass kadın karakterler yani. 

Neyse, bu yüzden hafif bir çekimserdim kitaba karşı ama başladıktan sonra Poppy ve Noah arasındaki ilişkinin çok şeker olduğunu kabul etmek zorunda kaldım. Sizi sıkmıyor veya ''hadi ama boğdunuz beni!'' dedirtmiyor. Gerçi Poppy ve arkadaşlarının makyaj yapma olayları pek de hoşuma gitmedi ama boş verin siz onu, minnacık bir ayrıntı o rahatsız etmez sizi :D 


Çok saçma konuşuyorum sanırım. Demek istediğim kitabın okunabilirliği yüksek. Merak ediyorsanız, alın. Öneriyorum hepinize. Özellikle de kızlara :) Puanım 4.5 gibi bir şey onu da söyleyeyim son olarak.

Umarım hepimiz bir Noah buluruz da deyip sizi okurken dinlenebilecek şarkılarla baş başa bırakayım. Çekilişe katılmayı da unutmayın! 

Gelecek turda görüşmek üzere ^^


Okurken Dinlenebilecek Şarkılar:



Tur Takvimi:

Gün 1: 
- Yazar Tanıtımı: Kitap, Kedi, Kahve

Gün 2:
- Yabancı kapaklar: Pensieve
- Alıntılar + Tanıtım Videosu: İki Fanboy'un Günlüğü

Gün 3:
- Hayali Cast: Kitaplığımda Yaşananlar
- Okurken Dinlenebilecek Şarkılar: Aynı Kitabın Altında

Gün 4: 
- Bu Kitabı Okumanız İçin 5 Neden: Benim Defterim
- Söyleşi: Kitap Karnavalı


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder