1 Mart 2014 Cumartesi

Bu ay ne okudum? Şubat, 2014


Bir ''Bu ay ne okudum?'' postundan daha herkese merhaba! 

Öncelikle özür dilerim. Uzun zamandır herhangi bir yorum gelmiyordu çünkü. Ancak bu süre içerisinde kendimi anime, manga ve kitap üçgeni arasında bulmuştum. Haliyle yorumlanacak çok şey birikti. Bende yavaştan başlayacağım ama önce bu ay okuduklarıma bakalım ^^


Bu ay okuldan geldiğim gibi mangalara sarıldım. İlk olarak sadece 1 cildi çevrilmiş olan Ookami Shoujo to Kuro Ouji'yi okudum. Yorumu büyük ihtimalle gelmez ancak shoujo manga sevenlerin boş zamanlarında bakmalarını öneririm. 

Sonra da ilk ciltten beni kendine bağlayan Dengeki Daisy'yi keşfettim. Şu anda 7. ciltin sonlarındayım ve gerçekten bayılarak okuyorum. Tabii bunda Kurosaki ve saçlarının da payı olabilir :Biter bitmez de ilk manga yorumum olacak kendisi.

Bu ay Kitap Kurtları olarak blog turlarımız da başladığı için iki tane tur kitabı okudum. Biri Optimum'dan çıkan Boğulan Kız, diğeri de Parodi'nin Sen Benim Diğer Yarımsın'ıydı. Yorumları için tık ve tık!


Tur dışında da iki harika kitap okudum. Bunlar Labirent: Ölümcül Kaçış (Pegasus canım bu nasıl bir isimdir?) ve Hades'in Evi'ydi. Hades'in Evi çıkalı çok oldu biliyorum. Bu seriye bayılsam da *ki ben okumaya Percy Jackson'la başladım* alasım gelmedi. Sonra dedim bu kadar yeter, Kitaplığımda Yaşananlar blogunun sahibi en iyi arkadaşım Eylül'den istedim kitabı, okudum. Ve Rick Amca yine yapacağını yapmış. Yorumu şimdi gelmeyecek ancak bir aralar serinin tamamını inceleyeceğim.

Labirent: Ölümcül Kaçış yorumumsa yakında blogda olacak, takipte kalın bu yüzden :)


Manga ve türkçe okuduklarımın dışında da çok beğendiğim bir ingilizce kitap okudum. Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe. (Baya uzun bir adı var, ne zaman birine söylesem anlamaları için 2-3 defa tekrarlamak zorunda kalıyorum :D) O kadar beğendim ki kitabı bitirmemle, yorum yazmam bir oldu. Okumak için tık!


Şubat ayında da bunları okudum işte.

Hepinize bol kitaplı (mangalı, animeli, filmli, dizili...) günler dilerim. Bir dahaki posta kadar, sayonara! :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder