14 Şubat 2014 Cuma

Kapak Tanıtımı: Ruin and Rising- Leigh Bardugo


Merhaba! Öncellikle herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun ;)

Bugün bir anime yorumu yazacaktım, çok birikti çünkü ama üşendim. Belki yarın gelebilir bir tane. Neyse, direk konuya girersem size küçük bir haberim var. Ülkemizde ilk kitabı Martı'dan, Gölge ve Kemik adıyla çıkan The Grisha serisinin üçüncü ve son kitabı Ruin and Rising'in kapağı yayınlandı! 



Ben çok istesem de seriyi hala okuyamadım. Gerçekten merak ediyorum. Bir an önce de başlamayı düşünüyorum. 

Çok uzatmadan kapağa geçelim, mi?


Ben şahsen serinin diğer kapakları gibi bunu da çok beğendim. 

Ruin and Rising'in beklenen çıkış tarihi 7 Haziran 2014. Kitap hakkında daha çok bilgi almak isterseniz Goodreads sayfasına alayım ben sizi -->

The Grisha Serisi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder