18 Aralık 2013 Çarşamba

Aynı Yıldızın Altında'nın İlk Posteri Yayınlandı! (Ve küçük bir araştırma)


Okuldan yeni geldim ve her zaman ki gibi önce maillerimi kontrol ettim ardından da Facebook'a girdim. Birde ne göreyim! Aynı Yıldızın Altında'nın ilk posteri yayınlanmış! Tabii bir heyecan sardı beni. John, yakında bir şeyler gelecek demişti ama bu kadar çabuk beklemiyordum ne yalan söyleyeyim. Kitabı çok sevdiğimi anlayabilirsiniz doğal olarak, blogumun adına baksanıza :D Tabii, dedim bunun için bir post hazırlamalıyım. Film hakkında bir kaç araştırma yaptım, işte sonuçlar: 

                             

-> Film çoğunuzun bildiği gibi 6 Haziran 2014'de vizyona girecek. Türkiye içinse bir tarih henüz açıklanmadı.
-> Fragman ne zaman gelir bilinmez ama ben en geç Nisan sonu tahmini yürütüyorum.
-> John Green, çekimlerde bizzat bulunduğu için Percy Jackson'da yaşadığımız hayal kırıklığını bu filmde göreceğimizi sanmıyorum. (Tarafsız bir göz sayılmam. Kötü de olsa iyi de olsa ağlayacağım ya ben, bir onu bilirim.)
-> Filmde hem Hazel'i canlandıran Shailene Woodley hem de Augustus'u canlandıran Ansel Elgort, kitabı okudular ve çok sevdiklerini söylediler. Hatta Shai, Aynı Yıldızın Altında'nın iki favori kitabından biri olduğunu belirtti.
-> Destek grubundaki çocukları canlandıracak kişiler kanseri yenmiş gerçek gençlerden oluşacak.
-> Film Pittsburgh, Pennslyvania'da ve Amsterdam'da çekildi. 
-> John, kitapta geçen 'neredeyse' her sözün filmde de olacağını söyledi. 


John setteki zamanlarda çektiği videoları da paylaştı. Bir tanesini buradan veriyorum ama Youtube'da diğerlerini bulabilirsiniz,

 

Postu bitirirken size küçük de bir şarkı önerisi vermek istiyorum. Bu şarkıyı Troye Sivan, Aynı Yıldızın Altında'yı okuduktan sonra yazmış. Kendisi de videonun başında anlatıyor zaten. Şarkının sözleri kitabı o kadar iyi hatırlatıyor ki, dinlerken kalbinizde bir sızı oluşuyor. (Kişisel deneyim.) Kesinlikle dinlemeniz gerektiğini düşünüyorum. :')


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder