21 Aralık 2013 Cumartesi

Çekilişten Kazandıklarım Geldi!



       Sonunda kargom elime ulaştı ve bana harika şeyler getirdii!! Bende bunları sizlerle paylaşmak istedim çünkü içinden neler çıkacak merak edenler vardı. Kısaca olayı özetlersem Yorumbaz'ın çekilişine yanılmıyorsam bundan yaklaşık 1.5 ay önce katılmıştım ve yine bundan tam 1 ay önce de Ateşi Yakalamak'ın film arasında kazandığımı öğrenmiş ve filmin geri kalan yarısına pek konsantre olamamış, biraz tuhaf hareketlerde bulunmuştum. (Tamam, sinemanın ortasında çığlık atmış olabilirim :P) 


Daha sonra bazı sorunlar çıktı ve kargom gecikti. Bu süre zarfında çok heyecanlı bir bekleyiş sardı beni ama buna alıştım hatta kargo geldikten sonra bile bir şeyi bekliyormuşum hissi gitmedi. Ve ödüllerim bir harikaydı. Önce herkes gelen kitapları merak ediyor sanırım,


Ella ve Micha, daha Türkiye'de çıkmadan merak ettiklerim arasındaydı turdan sonra iyice heyecanlandım; Sağdan Birinci Mezar'ınsa adını duymuş ama almayı düşünmemiştim. Büşra abla göndermeseydi büyük ihtimal yakın zamanda da okuyamazdım. Her Gün Yeni Bir Hayat'ta ki sözlerinde işime yarayacağına eminim :)

Kutunun içinde yenilebilir hediyelerde vardı. Ki bu çok hoşuma gitti. Çikolata ve kahve manyağı olduğumdan herhalde, 


Tabii bunlarla da bitmedi o harika kutunun içinden çıkan ve bayıldığım diğer şeylerse bunlar,


Bu kısımda değinmem gereken yerler ise, bir kere kılıf bir harika! Bütün kitaplarımı onun içine koyarım artık. Büşra abla düşüncelerini yazdığın post-it'lerinse bütün aile tarafından çok sevildi tabii kutudaki her şey gibi :D Sıcak çikolata sever misin demişsin, BA-YI-LI-RIM! Son olarak, V for Vendetta'da çok sevdiğim filmlerdendir, ayracı da koleksiyonumda süper oldu. 

Bana gönderdiğin notu da paylaşmak istiyorum çünkü çok hoşuma gitti. Tekrardan teşekkür ederim ^_^



Henüz Çekiliş Kazanamayanlara Not.

Henüz bir çekiliş kazanamamış olabilirsiniz ama lütfen pes etmeyin. Bende kendimi lanetli zannediyordum ama çok güzel bir çekilişi kazandım. Sizin de sıranızın geleceğinden kesinlikle eminim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder