27 Ocak 2014 Pazartesi

Konuk Yorumcu: Avcı- Jennifer L. Armentrout


                                     


Orijinal adı: Sentinel
Türkçe edisyon: Avcı
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Seri: Melez Sözleşmeleri (Covenant) #5
Tür: Genç yetişkin, Paranormal, Mitoloji
Goodreads puanı: 4.54/5

                                                          * * *

İki Fanboy'un Günlüğü'nden Alican'la bir araya geldik, bir Avcı yorumu yazalım dedik:

Not 1: Team Aiden olanlar yazımızdan pek haz almayabilirler. İkimizde Team Seth'iz çünkü. Özellikle de ben koyu bir Team Seth'im :D

Not 2: Yazı biraz uzun ve görselsiz oldu, özür dilerim.

Alican: Merhabalar! Benim diğer Fanboy kitabı okumadığı için dayanamadım İrem'in bloga geldim :P
Avcı yorumu yazmazsam bir yere, bayılırdım -_-

İrem (Brave): Selam! Bende ağlamam kesilince başlayacaktım yoruma. Alican'da teklif edince neden olmasın dedim :D

Alican: Ağladın mı! Benim son sayfalarda gözüm doldu ama ağlamadım o göz yaşı yerine döndü :D

İrem: Tabii ki de ağladım! Duygusal insan ben işte :D Bir ara kelimeler bulanıklaştı hiç bir şey okuyamadım. Hıçkırıklar da cabası. Ee, ilk Young-Adult serim bitiyor ağlamayayım da ne yapayım?

Kitabın bitmesine yakın Brave,

Alican: Benim son 340 da filan bir gözüm doldu :'( Ama okumaya azimle devam ettim.

İrem: Ben 330'da zırlamaya başladım. Sonra tam olarak hatırlamıyorum ama kitabı okumayı bırakıp, kitaplığa koşmuş ve serinin tamamını kucaklayıp ağlamaya başlamış olabilirim :D

Alican: Hahahaha, ağlama faslını geçelim içim acıyor :P Jen, beni mutlu edemedi benim istediğim son olmalıydı -_-

İrem: Açıkçası beni mutlu etti yani nedenini burada söylemek istemiyorum ama S kişisinin başına X olayının gelmemesine çok çok çok sevindim :D Hatta bir o kadar da onun için mutluluk göz yaşları döktüm denebilir çünkü İngilizcesinin sonunu yanlış çevirdiğim için ben ve arkadaşım 3 ay kadar yıkılmış bir halde gezdik, salaklığımız işte :D

Alican: O S kişisi yerine benim favorim olmalıydı :P Şimdi kitap Apollyon'nun sonundaki olaylara bağlı olarak devam ediyor. Büyük bir savaş yaklaşmaktadır, bu savaş ya dünyanın sonunu getirecektir ya da kurtuluş olacaktır. X tanrısının savaşa hazırlıklarından dolayı insanlarda kötü etkilenmekte ve savaşa hazırlanmaktadır.


İrem: Bizimkilerde ne yapacaklarını düşünüyorlar bu arada. Üniversiteye bir kaç saldırı oluyor. Alex'in Seth'imin gücünü alıp nasıl Tanrı Katiline dönüşebileceğini falan tartışıyorlar. Sonuçta ikisinin yan yana gelmesi tehlikeli ama bu sırada bütün gidişatı değiştirecek bir olay yaşanıyor. Ki bu kısıma bayıldım. 1.5 kitaptır bekliyordum yahu! :D *Alex'ten bulaştı bu yahu bana -_-*

Alican: Benim favorim geliyor. Hem de akıllanmış. *_* Kimse önce bizim oğlana inanmıyor ama bizim oğlan baya baya acı çekiyor pişman. Bizim oğlanı demir parmaklıklar ardına koyuyorlar halbuki istese hemen çıkar :P

İrem: Zaten çıkıyor da. Nedense o sahne çok hoşuma gitmişti. Ama harbi akıllanmış bir pişmanlık, bir pişmanlık. Benimkini daha fazla sevmem mümkünmüş demek ki! :D

Alican: Çıkıyor ve sonra bir planlar bir planlar!

İrem: Ne olaylar oluyor bir görseniz! Şok üstüne şok. Ama buradan sonrasını anlatmayalım bizce. Çünkü karar veremedik ne spoiler, ne spoiler değil. Devamını merak ediyorsanız okuyun görün :D

Alican: Evet, devamı için sizde en yakın kitapçıdan Avcı'yı tedarik ediniz! Kitap genel olarak çok hoşuma gitti eğlenerek okudum 5-6 saat içinde bitirdim.






İrem: Bende 5 saat içinde bitirmişimdir. Hala serideki favori kitabım Safkan (Kapağı ve içindeki bol bol Seth'liğe bitiyorum çünkü :D) ama Avcı ikinci sıraya yerleşti bile :3 Böyle harika bir seriye, harika bir son olmuş.

Alican: Benim favorim kitaplarım Avcı ve Apollyon çünkü ikisi de çok güzeldi. *_*

İrem: Ben serinin diğer kitaplarını da çok seviyorum. Ama Safkan dışında içlerinde o kadar çok Aiden- Alex sahnesi vardı ki, o bölümlerde ne yalan söyleyeyim canım sıkılıyordu. Aiden bana fazla mükemmel geliyor. Bir insanın hiç mi kusuru olmaz Allahım! -_- Ama onun dışında harika kitaplardı.

Alican: Ve Aiden çok olgun davranıyor :P

İrem: Seth'i seç, hayatını yaşa. Ne yapacaksın 35 yaşında gibi davranan Aiden'ı? :D

Alican: Kitapta Alex o kadar çok yemek yedi ki bende acıktım bir ara, hele pastırma yediği sahne.

İrem: Sen pastırma yediği sahnede bende tavuk yediği bölümde acıktım. Patates kızartmaları falan *_*

Alican: Sus karnım acıkmaya başlıyor :S

İrem: Benim de, ayrıca konudan uzaklaştık galiba :D Neyse kapak çok hoşuma gidiyor, siyahlığı falan. Son kitaba uymuş ayrıca ne zaman baksam aklıma Alaska'nın Peşinde'nin kapağı geliyor.

Alican: Ben serinin tüm kapaklarını seviyorum, desenler çok hoşuma gidiyor. Kapağı için bile alınıp okunabilecek bir kitap.

İrem: Kesinlikle. Özene bözene yapmışlar kapakları.

Alican: Şimdi her şey hoş güzel. Kitaba genel bir değerlendirme yapacak olursak. Gayet güzel, sürükleyici, temposu hiç düşmeyen bir kitaptı. Ben daha büyük bir savaş bekliyordum ama bu savaşta kesti beni, güzeldi.

İrem: Bende daha büyük bir savaş bekliyordum. Ama böyle de yeterince olay yaşandı. Her sayfayı merakla çevireceginiz bir kitaptı. Özellikle sonlara doğru heyecan çok arttı. Bir çok yerde şaşıracaksınız ama kitabın mahvolmasını istemiyorsanız benden uyarı; spoilerlardan uzak durun! ^ ^ Son bir şey söylemem gerek, The Return'u büyük büyük büyük merakla bekliyorum. Keşke 2015'ten önce çıksaydı :(


Alican: Evet, ben bu kadın The Return'de ne yazacak diyordum da kitabın sonunda Apollo'nun açıklamaları açıklık getirdi sanki.

İrem: Evet, hem The Return'da Aiden'da olmayacak. Kurtulduk sonunda çocuktan. Benim için harika ötesi bir olay bu. Nefret etmiyorum ondan ama Aiden-Alex sahneleri sonunda bitti. Bir an önce çıksa da Seth'ime doysam :3

Alican: Hahahaha, çıksa da İrem rahatlasa :D

Benim puanım

Alican'ın puanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder