7 Haziran 2014 Cumartesi

Bende Mimlendim!


Bu aralar bir mimlenme çılgınlığı var bloggerlar arasında. Bende acaba kim beni mimleyecek diye beklerkennn, Okumak İçin Doğdum blogunun sahibi Yiğit beni mimlemiş. Eh, bana da teşekkür etmek ve soruları cevaplamak düşer ;)


Blog açma hikayeniz nedir?

Ben kitap okumaya başladığım zaman çevremde okuduklarımı tartışabileceğim, fangirllük yapabileceğim kimse yoktu. Bu yüzden böyle blogların olduğunu gördüğümde oldukça sevinmiştim. Blogları takip ediyordum ve bir zaman sonra şöyle düşünmeye başladım: Ben neden bir blog açmıyorum? Yazmayı da okumayı da seviyordum. Ve işte buradayız :D

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

John Green favori yazarlarımdan biri, sadece kitaplarıyla değil kişiliğiyle de. Bu yüzden blog adıma karar vermeye çalışırken, aklıma çok sevdiğim kitaplardan biri olan Aynı Yıldızın Altında geldi ve arkadaşıma ''Neden blogumun adı Aynı Kitabın Altında olmasın ki?'' dedim. Bunu derken sadece şaka yapıyordum ama daha sonra bu ismi sevdiğimi fark ettim ve böyle kaldı. 

Hangi mevsimi seversiniz? 

Sonbahar. Yağmuru çok severim ve okulların açılmasını sayılmazsa kendimi en çok bu mevsimde rahat hissediyorum. Yaz benim için fazla sıcak. Kış'ta güzeldir ama İlkbahar ve Yazdan pek haz ettiğim söylenemez. (Tabii yazın okullar tatil oluyor, bak bu kısım güzel işte. Tatili severim :D) 

Bu mevsim size neyi çağırıştırıyor?

Yağmur, odamda geçirdiğim sakin saatler ve sararan yapraklar.

Kırmızı ruj mu, eyeliner mı? 

Tamam, öncelikle şunu kesinleştirelim: Makyaj yapmayı sevmiyorum. Sadece nadir olarak gözüme eyeliner çekebiliyorum. Bu yüzden cevabım, eyeliner.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Hmm, sanırım yorum yazacağım kitaplarda, dikkat etmem gereken yerlerin neler olduğunu ve bir kitabı nasıl yorumlamam gerektiğini öğrendim. Ayrıca bana üşengeçlik yapmamamı ve sorumluluklarımı zamanında yerine getirmem gerektiğini öğretti. (Yalan söyledim. Hala bu konu üzerinde çalışıyorum :D Az yorum yazmam da bunu anlayabilirsiniz.) Ama bana kazandırdığı en büyük şey, yeni arkadaşlar oldu. Buradan hepsine selam gönderiyorum! Seviliyorsunuz! :P 

Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?

Arada bir şeyler yazıyorum ama şimdilik kitap okumayı tercih ediyorum sanırım. 

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Şiir okumak tam olarak bana göre değil. Çok hoşlandığım söylenemez yani. Hikayeyi dinlemeyi ve okumayı seviyorum ama romanları kesinlikle tercih ederim.

En çok etkilendiğin film?

Dostum, bu cidden zor bir soru. Bir çok filmden etkilendim ve şimdi neredeyse hiçbiri aklıma gelmiyor. İzlediğim bütün filmleri unutmuş gibiyim! Ama sanırım yine olsa yine izlerim dediğim film, V for Vendetta olabilir. 

Hangi tür kitap/film?

Kitaplarda erotik ve tarihi aşk dışında bütün türleri okuyorum. Polisiye, fantastik, romantik, distopya hiç fark etmez. Gerçi favorim sanırım epic fantasy olabilir. Kılıçlar, krallar ve şövalyeler yani :D Filmlerde de bu böyle ama genelde bir filmi seçerken ruh halimin daha büyük bir etkisi oluyor.

Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?

İkisinin de zor tarafları var tabii. Şahsen ben sınavlar ve hocaları sevmesem de yeni şeyler öğrenmeye bayılırım. (Öğreneceklerim matematik içermediği sürece. Matematikten nefret ederim -_-) Eh, bir de yaz tatili var. Öğrenci hayatı diyorum.

Kitap okumak mı, film izlemek mi?

Canım o sırada hangisini yapmak istiyorsa onu yaparım.

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?

Her zaman ve daima, spor giyinmek. 

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Kitaplar tabii ki.

En sevdiğin yemek?

İçinde et olan her şey. Ha, bir de favori üçlümle yapılan yemekler: domates, patates ve mantar.

En sevdiğin dizi?

How I Met Your Mother, Doctor Who, Supernatural ve The Big Bang Theory. (1 tane söylemem gerekiyordu galiba :D)

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Diğer mimlenenleri okurken, bana sorsalar bu soruyu ne cevap verirdim diye düşünüyordum. Uçmak derdim herhalde ama bundan daha çok istediğim bir şey var o da, istediğim kurgu dünyasına istediğim zaman girip, çıkabilmek ve orada bir karakter olmak. Harika olurdu!

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Sanırım kendini ölü gibi hissetmen ve yemeklerden tat alamamak. Yemek yemeyi çok severim bu yüzden bu berbat bir şey.

Alınacak listen var mı? İlk beşi nedir?

Yeni çıkan kitaplar, grafik tablet, okuduğum manga serilerinden birinin tüm ciltleri, Faber-Castell'in manga çizim seti ve mümkünse Japonya'ya gidiş-dönüş bir uçak bileti :D (Sonuncusu şimdilik hayal de olsa bu da listemde :D) 

Aldığın ilk makyaj malzemesi nedir?

Dediğim gibi çok makyaj yapmam ama sanırım siyah ve mavi renkli iki oje almıştım, yaklaşık 1 yıl önce :D 


Mimlediklerim:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme