7 Eylül 2013 Cumartesi

Yeni durağımız: DexPlus!



    Bu haberi, yaklaşık 1 ay önce duymuştum sanırım. Sevgili Dex'imiz, yeni yetişkin ve yetişkin kitaplarını DexPlus adıyla yayınlama hazırlanıyormuş. Tabii ben de baya bir heyecanlandım. İki gün önce de, Dex Facebook sayfasında DexPlus'un logosunu paylaştı. Hem de ilk kitabın hangisi olduğunu da duyurdular: Dublin Caddesi! Ben daha okumadım ama favori bloglarım Kitap Hayvanı ve Kitab-ı Sevda'nın yorumunu okumak için tık ve tık.


    Dublin Caddesi, uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Bunun nedeni çok sevilmesi olabilir veya Samantha Young yazdığından da olabilir. Yazarın Türkiye'de de çıkan Kan Günlükleri Serisinin ilk kitabını okumuş ve beğenmiştim. İleride yorumu gelebilirde, gelmeyebilirde. Dublin Caddesi'nin Goodreads'te 4.36/5 puanı var. Ve işte Türk edisyon kapağı,




Goodreads'te Dublin Caddesi'ni ve yazarı daha ayrıntılı incelemek isterseniz tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder