1 Aralık 2013 Pazar

Bu ay ne okudum? Kasım, 2013




 İlk ''Bu ay ne okudum?'' postundan herkese merhaba! Eğer bir aksilik olmazsa, dünyayı zombilerin basması gibi, her ayın 1'inde okuduklarımı bu yazının altında paylaşacağım. Bakalım bu ay ne okumuşum:



Bu Kasım'ın yeri bende ayrı çünkü manga okumaya başladığım tarih olarak bende kayda geçti. Vampire Knight'la start'ı verdim ve hızımı alamıyıp 9 cilti 3 günde bitirdim. Daha sonra vampirlerle sarhoş olmuş bir halde 2 ciltlik kısa ama eğlenceli bir hikaye olan Bloody Kiss'le devam ettim. Şu anda Death Note'u okuyorum ve harika gidiyor. Yorumları büyük ihtimal gelecek. Beklemede kalın
;)



















Fuardan aldığım Mekanik Melek (Yorumum için tık!) ve Köken'den de ayrı zevk aldım. Cassandra, Cehennem Makineleri'nin ilk kitabında da harikalar yaratmış. Kötü yönleri de yok değil ama bunlar geneli hiç etkilememiş. Yoruma bakmanızı öneririm. Jennifer ve Lux'un 4. kitabı Köken'e gelince zaten konuşmaya hiç gerek yok. Seviyorum sizi!



















 Bu ay okuduğum ingilizce kitapsa Rainbow Rowell'den Fangirl. 5 puanlık harika bir kitap olan Fangirl'ü okurken ana karakter Cath'e ne kadar benzediğime inanamadım!


 Son olarak da hayal kırıklığıyla sonuçlanan Soğuk Kahve'yi okudum. Ahmet Batman'ın düşünme tarzını sevdim, sonlardaki sözleri sevdim ama kitaba dair o kadar alıntıdan sonra çok daha iyi bir şey bekliyordum sanırım. Beğendiğim bölümlerde vardı ama bu kitabı kurtarmaya yetmedi. 


Bir sonraki ''Bu ay ne okudum?'' postunda görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder