29 Aralık 2013 Pazar

2014'ten Beklediklerim




1.5 haftadır 2014'ten beklediklerim hakkında bir post hazırlamayı düşünüyordum. Performanslar, dersler, üşengeçlik falan derken anca yeni yıla 2 gün kala yazmayı başardım. Peki benim 2014'ten beklediklerim neler?

Not. Bu listede belli bir sıralama yok. Hepsini eşit derecede istiyorum. (Tamam belki bazılarını diğerlerinden daha çok istiyor olabilirim :D)

                                              2014 Dilek Listem

1- Bir an önce Dex'in şu devam kitaplarını çıkarması,



En son Ölümcül Merhamet'in ikinci kitabı Dark Triumph ve Ruhsuz'un ikinci kitabı Asunder çevirideydi. Hatta Dex Asunder için Sentinel'le birlikte çok yakında demişti. Tahminimce ikisi de Ocakta çıkacak. Benim severek okuduğum Küller üçlemesinin son kitabı Monster'da Eylülde yurt dışında çıkmıştı, Dex henüz planda netleşmediğini söyledi. İkinci kitap çok sinir bir yerde bitmişti yani bir an önce okumak istiyorum. Yemin'in ikinci kitabı The Essence hakkında ise bilgim yok. 

2- Bu New Adult'lar acilen biz de de çıkmalı!


Bu sene bu NA'lar burada çıkmazsa devreye giricem, yayınevlerinin başlarının etini yiycem. Sabrım kalmadı. Her ne kadar yakında Türkiye'de de çıkacak olsa da daha fazla dayanamadım, başladım okumaya Fallen Too Far'ı. (Yakında yorumu gelir bu arada.) 
Aynı şekilde Ten Tiny Breaths'ı ve Real'ı de çok merak ediyorum. Umarım kapakları değiştirmek gibi bir şey yapmaya kalkmazlar -_-

3- Yeni yılda daha fazla Jennifer isterim,


Ne yazsa okurum dediğim yazarlardan Jen, haliyle çevrilmeyen her kitabına karşı bir özlem besliyorum. Duy beni Dex! Yeni yılda bu zavallı kitap kurdunun özlemine son ver!

Küçük bir not: Frigid, Dex Plus'tan Aralık ayında çıkacakmış. (Dex, beni duydu galiba :D)

4- Yeni yılda daha fazla John, 


An Abundance of Katherines'in çeviride olduğunu söylemişti Pegasus ama Will Grayson, Will Grayson için bir haber yok. 

5- Şu YA'lar çevrilsin çığlık atacağım,


Sweet Evil, Under the Never Sky, Of Poseidon, Tiger's Curse, The Immortal Rules ve şimdi aklıma gelmeyen diğerleri... onlar beklemekten ciğerimi solduran kitaplar. Yayınevleri... çıkarın artık şunlarıı!!
Ama sakın kapaklara dokunmayın, yoksa İrem'in gazabıyla karşılaşırsınız! 

6- Bu şekerleri de çıkarın ama hep fantastik hep distopya nereye kadar,


Struck by Lightning'i o derece merak ettim ki önce filmini izledim, sonra da açtım kitabını okudum. (İlk ingilizce kitabım olur yani kendisi.) Sonra yine çok merak ettim Fangirl'ü okudum. İkisine de bayıldım ve bir an önce türkçeye çevrilmelerini istiyorum. Fangirl'ün yazarının yazdığı Eleanor & Park'ı da bu sırada araya sıkıştırsalar süper olur ama.

Listenin sonu.

Daha devam ederdi herhalde ama burada kesmek zorundayım. Sonuçta yarın pazartesi ve uykunun her dakikası benim için çok önemli :D 

Senenin son postu olacak bu belli, bu yüzden herkese iyi seneler! Umarım güzel, mutlu, kitap dolu bir yıl geçirirsiniz ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme