14 Nisan 2014 Pazartesi

4. KK Blog Tur: Geri Sayım- Elizabeth Norris


4. Blog Turumuzdan herkese merhaba!

İlk günün ilk postuyla sizlerleyim. Öncelikle gecikme için özür dilerim. Çok uzatmadan düşüncelerime biraz değineceğim ve sonra sizi yazar tanıtımıyla baş başa bırakacağım. 


Kitap Tanıtımı.

Kitabın adı: Geri Sayım
Yazar: Elizabeth Norris
Seri: Geri Sayım (Unravelling) #1 
Yayın evi: Martı Yayınları
Goodreads puanı: 3.86/5 

Neden ikinci bir şansim olduğunu biliyorum. Bu yüzden ölümden döndüm, gerçekten yaşadiğimi hissetmek için. Bu kez doğru olani yapacağim.

On yedi yaşındaki Janelle bir trafik kazasında ölür fakat okul arkadaşı Ben tarafından yeniden hayata döndürülür. Janelle yaşadığı bu mantık dışı olayın iç yüzünü öğrenmeyi kafasına koymuştur ama dirilişi ve Ben'in bundaki rolü, çözmesi gereken bilinmezliklerden yalnızca biridir.

Janelle, FBI Ajanı olan babasının dosyalarını kendi kazasına dair bir ipucu bulmak amacıyla karıştırırken, aktif bir kronometre keşfeder. Peki bu geri sayım ne için başlatılmıştır? Beklenmedik bir anda hayatına giren Ben'in sırrını çözdüğünde bu aletin gizemi de ortaya çıkacaktır ki söz konusu alet dünyanın sonunu hazırlayan büyük bir tehlikenin de habercisidir.




Yeni kitabımız okurken merak ettiğiniz bir paranormal olan, Geri Sayım. Janelle Tenner kendisine bir arabanın çarpması sonucu ölüyor. Ancak o sırada orada bulunan Ben tarafından tekrar hayata döndürülüyor. Janelle hem bunun nasıl mümkün olduğunu öğrenmeye çalışırken, aynı zamanda da babasının ofisinde bulduğu geri sayımın sırrını çözmeye ve bazı tuhaf ölümlerin nedenlerini bulmaya çalışıyor. 

Geri Sayım gelecek sayfalarda ne olacağını merak ederek çevirdiğiniz bir kitap olacak. O sondan sonra ikinci kitap Unbreakable bir an önce çıkar umarım. Seri 3 kitaptan oluşuyor bu arada. Ancak 3. kitabın adı veya kapağı henüz belli değil. 

Bu sefer uzun bir yorum yapamadım ne yazık ki. Ancak boş bir zamanımda daha ayrıntılı bir şeyler yazmayı düşünüyorum. Dedikten sonra sizi yazarımızın kendi sayfası olan elizabethnorrisbooks.com'dan çevirdiğim yazar tanıtımınına alıyorum. Şimdiden iyi okumalar ve bir dahaki turda görüşmek üzere! ^^

Yazar Tanıtımı.

Elizabeth Norris, Manhattan'ın kar altında geçen kışlarından vazgeçip, San Diego'nun güneşini ve plajlarını seçmeden önce bir lisede kısa süreli İngilizce ve Tarih dersi verdi. Guacamole'a (Avakadodan yapılan bir Meksika mezesi), Kırmızı Kadife Kupkekler'e, sushi'ye ve Argo Tea'ye (Manhattan'da çaylarıyla ünlü bir kafe) karşı tehlikeli bir tutkusu var, neyse ki hepsine aynı anda değil. İlk romanı, Geri Sayım (Unravelling) bir kızın ailesini, dünyasını ve geldiğini bile göremediği çocuğu kurtarma hikayesini anlatıyor. 

İkinci el kitapları seviyorum, ne kadar eski o kadar iyi, özellikle de başkaları tarafından elle yazılmış olanları. Sıcak yaz gecelerini, ilkbahar yağmurunun kokusunu ve rüzgarlı serin sonbahar sabahlarının yanık yaprak gibi kokmasını seviyorum. Orkideler, kiraz çiçekleri ve koyu mor güller çok hoşuma gidiyor. Hiçbir şeyin bana annem ve kız kardeşimle beraber olduğumuzda olan karın ağrıtan, sessiz gülüş kadar ilham verememesine bayılıyorum!

Kamp ateşine her zaman çok yakın oturuyorum ve zamanımın çoğunu burnum bir kitabın içindeyken geçiriyorum. Hayatta kaldım. Ve kendimi geliştirdim, güçlendirdim. İyi bir arkadaş ve iyi bir insan olmak konusunda endişeleniyorum. Gök gürültüsünü dinliyorum ve okyanusu izliyorum. Ayağımın altındaki kumu ve yüzümde güneşi hissetmek istiyorum. Takıntılıyım. Çok çalışıyorum ve çoğu zaman uyumuyorum. Duyarlıyım. Ve duyarsızlığın Amerikan Kültürünü parçalayan neden olduğuna inanıyorum. 

Camlarımı açık ve kapımı kilitsiz bırakmam gerektiğini düşünüyorum. Önce tatlının yenilmesi gerektiğini, güneşin doğuşunu görmek için ayakta kalmak gerektiğine, kendime çiçek almama, çıplak ayak yürümeme ve  sık sık saç rengimi değiştirmem gerektiğine inanıyorum. Hayallerimin güzelliğine ve dünyayı değiştirebileceğime inanıyorum. Bir erkeğe ihtiyaç duymadığımı düşünüyorum ama belki bir gün istediğim gibi birini bulurum. Kahkanın gücüne inanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder